Madonna & the dead Norwegians


ÅÅÅÅÅÅÅÅ det var en fantastisk konsert. Siden konserten har navnet til den seneste plata kunne man tro at hun hadde fokuset på de siste sangene, men det hadde hun ikke. Vi fikk fader meg levert alt fra human nature til into the groove, holiday, its britney biatch! , rain , like a prayer med 90 dalls dance (fy f så bra) - snakk om å levere en fantastisk mix av gammelt ispedd nye funkye sanger og rytmer. kritikkene holder ikke mål. Helle Skjervold skriver ´smånervøs madonna´? What??? ´Ukomfortabel´ja kanskje men kun pga publikum! - hun var jo dronningen gjennom hele showet!!!! - danset fantastisk, så utrolig bra ut, stemmen holdt hele veien, det negative fokuset burde vært på de sure, måpende, staute, fæle nordmennene som stod der og så ut som det var en begravelse / jeg vet da f! Hva fader er galt? skal man være så sur så hvorfor ikke bli liggende på sofan hjemme og se konserten på dvd eller no? Ingen ropte / klappet for å få henne ut på scenen (utenom 2 tsk hundre m bak til høyre). Vi stod ikke helt foran, der var det helt sikkert noe bedre, men jeg så temmelig langt i alle retninger og det var ikke en bevegelse i publikum, ikke en mine... bli hjemme på sofan og lev deres begredelige liv videre. Da jeg holdt den ene armen oppe og danset var det en dame som prikket meg på ryggen og sa ´du kan du ikke ta ned den armen da, det er ingen som ser bak her!´ Herregud. Legg deg ned og dø.

Og til Aftenposten; dere klarer ikke sende en journalist som kan være der under hele konserten?????? FRk Skjervold måtte gå etter, hva stod det, 75 min?, hun var sulten da? skulle kjøpe en pølse?

Madonna innser nå at det var vel valgt å ha droppet å komme hit gjennom karrieren, og jeg kan love at hun aldri kommer tilbake - om ikke publikum imorgen utretter et mirakel......

Dear Madonna,

I apologize on behalf of the dead audience that attended your concert yesterday - I danced and screamed my arse off, but Im afraid you couldn´t hear or see me or that It made any difference. You rocked the shit ( du rocka shitten) as we say in norwegian. Keep up the good work and hope to see you again, but in another country! ( I might move out of here, yes)

Love from J&K&A